falling objects.

bground

Saturday, February 19, 2011

GADIS GEMUK YANG MAHU MEMBANTU

ya, betul.. saya gemuk.. 69kg bkn gemuk? hello? semua kawan2 saya berat bawah 55kg kot.. saya je berat hampir 70kg..
 dulu saya kurus, berat pun dalam area 49-53kg.. tak tahu kenapa boleh jadi gemuk sampai macam ni sekali..
saya belajar dari pengalaman saya.. saya belajar dari kegemukan itu, betapa kita perlu menyayangi dan menghargai diri kita.. gemuk membuat kita hilang keyakinan.. gemuk membuat kita rasa tersisih.. gemuk memberi kita sedikit pilihan.. dan kdg tidak punya pilihan langsung. saya pernah lalui semua itu.. kerana itu, saya gadis yang pernah menjadi gemuk suatu ketika dahulu mahu membantu sesiapa sahaja di dunia ini, x kira anda gemuk atau tidak.. saya mahu membantu anda tampil dengan lebih yakin dengan diri yang lebih sempurna.. kerana itu, saya mahu membantu anda membantu tubuh anda mendapatkan nutrisi yang tubuh anda perlu.. salam perkenalan dari gadis yang tidak lagi begitu gemuk.. =P

No comments:

Post a Comment