falling objects.

bground

Saturday, February 19, 2011

KENAPA HERBALIFE?

saya memilih herbalife kerana saya dah cuba dan saya dapat hasil yang saya mahukan.. anda mungkin kata jaga makan pun boleh.. tapi tak semua orang boleh.. jom tengok apa saya buat untuk kuruskn badan sebelum saya mengenali herbalife..
  1. Crash Diet.. saya langsung tak sentuh nasi.. seminggu, tgk berat tak turun.. dua minggu pn tak turun.. so, give up..
  2. Jaga Makanan.. saya elak amik sebarang karbohidrat termasuk roti, nasi, me, bihun.. hasilnya sama.. frust!!
  3. Bsenam.. saya ni bukan takat bersenam, dah bersukan sekali tau.. saya wakil uitm untuk rowing.. training pagi sampai petang, lari, guna alat gym, kayuh oars rowing tu berat giler.. pastu makan pn tak banyak sal penat sangat so tak lalu sangat.. tapi tengok lah.. badan masih tak turun berat..
  4. Slimming Centre.. ni perkara paling bodoh koy saya pernah buat.. saya habiskan beratus2 ringgit semata-mata untuk pergi sesi tu semua, kat london weight management okay!! bukan slimming centre lekeh2.. tapi dah pergi banyak sesi, saya cuma turun 1.8kg..
  5. Herbalife.. bila saya guna herbalife, saya dapati berat saya turun cepat.. padahal exercise tak la sekuat dulu, pastu makan nasi lak tiap hari.. tapi tetap turun.. sebab tu saya suka herbalife.. =)

No comments:

Post a Comment