falling objects.

bground

Saturday, January 29, 2011

ingin membantu..

buat herbalife ni seronok.. yelah, dpt jumpa kwn2 baru, dpt tolong org.. aku pnh berada di situasi rs rendah diri kerana gemuk.. jadi, aku xnk tgk org lain berada ditempat aku.. aku mahu menolong mereka mengecapi hidup dgn gembira... bkongsi kejayaan itu kan resepi bahagia bsama.. jadi, aku bkn setakat nk tlg org turunkn berat or naik berat tp aku gak nk ajak dyorg masuk jd ahli herbalife.. yelah, drpd mereka membeli dgn harga yg lbh tinggi, bkn ke lbh baik mereka juga dpt 25% diskaun tu.. xpelah kalau aku x dpt apa pn.. yg pntg, aku dh buat org gembira.. org ckp kalau kita buat org lain gembira, kita pn akan lebih gembira.. insyaAllah.. amin.. hopefully aku dpt tlg lebih ramai org lepas ni.. yeayy~ go for dream high..

No comments:

Post a Comment