falling objects.

bground

Tuesday, January 25, 2011

naik turun berat..

dh lama gak aku x diet btol2.. tp mggu lepas aku dh ada nafsu nk g bsenam.. bl dh mula bsenam, mmg akan mula jaga mkn.. yelah, bodoh la aku kalau nk bsenam je tp mkn x jaga.. sia2 la kan.. aku timbang berat ujung tahun hari tu.. sblm blk mktb.. terkejut beruk aku berat aku naik blk smp 69kg.. giler btoi.. mau x nye, cuti sebulan lebih duduk rumah, tau mkn, main fb, tdo, guling2, nk bsenam malu sal padang penuh lelaki ptg2, lgpn mana ada girl kt felda aku g padang.. kalau aku g, x ke org mengata nanti.. so duk rumah, btol2 'bela' badan la aku ni.. mggu 1st smp mmg aku xde hati lg nk diet.. msk mggu 2nd baru start jogging, tu pn 2 round jek.. badan berat, mn larat nk lari jauh2.. padan muka aku.. sape suruh mkn x ingat.. 3 kali sehari kot aku mkn nasi kt rumah.. aku jog ahad, isnin,selasa, rabu, khamis.. jumaat n sabtu, aku malas g.. ahad pn x sal ingatkn nk ujan tp x ujan pn.. hampeh tol.. smlm aku g jog dgn member aku.. hari ni x g pulak.. apa la.. tp hari ni ada hal ckit, x dan la.. tp aku x putus2 minum teh herbalife.. sal aku tau teh tu leh tlg aku turun berat cpt.. alhamdulillah, after semggu lebih aku jaga mkn ckit2, bsenam x tentu hala n minum teh herbalife, aku bjaya turun berat 2kg.. td timbang, berat aku dh 67kg.. bkn senang aku reveal berat aku tau.. ni aku share sal aku nk bkongsi kejayaan aku.. walaupn ckit2, tp aku puas hati.. tggu elaun masuk, aku nk beli set lengkap terus, mesti turun byk mcm azim n syafiq.. dyorg kurus giler kot.. jeles!!! fahmi pn turun 4.9kg dlm ms sebulan sal dia gune set herbalife.. jeles!!!!!!!!!

1 comment:

  1. banyak cerita pasal berat jek ni. rajin2lah update dan melawat blog org len yer.hehe

    ReplyDelete